Veel meer boekingen
Tegen lagere kosten

Echt ontspannen op vakantie gaan, dat doe je midden in de natuur van de Provincie Friesland, op de vakantieparken van It Wiid of van De Kuilart. Hier hebben ze veel faciliteiten, mooie huisjes, chalets en kampeerplaatsen en genoeg te doen voor jong en oud om er zeker van te zijn dat de vakantie een belevenis is, voor iedereen.

Online marketing is voor het trekken van bezoekers met interesse in een vakantie in Friesland een belangrijk middel. Om ervoor te zorgen dat de vakantieparken nog steeds met het beste online marketingbureau samenwerkte, werd aan het begin van 2019 met een bureau selectie omgekeken naar verschillende partners. OLYLO kwam hierbij als beste partner uit de bus en zij vingen in april van 2019 aan met hun werkzaamheden. En met resultaat.

OLYLO is geen standaard bureau, wat bezig is om zoveel mogelijk uurtjes te verkopen. Zij denken echt met ons mee

Annelie Bleckman
Directeur

Annelie Bleckman, Directeur van beide vakantieparken: “Wij kwamen in contact met OLYLO door een aanbeveling vanuit mijn netwerk. Tijdens de kennismaking was de aanwezige expertise op het gebied van online marketing duidelijk. Maar ook een no-nonsense aanpak. Nadat zij ook nog een goed voorstel hadden gedaan, met een duidelijke en concrete uitleg van wat zij gingen doen, viel de keus snel op hen. En daar zijn wij heel blij mee.

Vanaf het eerste moment heeft de aanpak van OLYLO significant meer resultaat opgeleverd. Zij zitten echt bovenop de campagnes en helpen ook onze medewerkers om bij te dragen aan een beter resultaat. We houden elkaar scherp en hebben, als het nodig is, dagelijks contact. Wat opvalt zijn de korte lijnen en de directe respons als je iets vraagt.

Maar het belangrijkste is natuurlijk dat wij sinds de start van de samenwerking echt veel meer boekingen hebben gekregen.  Bovendien tegen lagere kosten. Ik heb nu geen samenwerking met een standaardbureau wat alleen bezig is met meer uurtjes te verkopen. Maar met OLYLO, een bureau wat echt meedenkt met ons, over hoe wij meer omzet en winst kunnen draaien” 

Robert Snijders, Partner van OLYLO over de samenwerking met It Wiid en de Kuilart: “Soms klopt een samenwerking gewoon meteen vanaf het begin. Dat is bij onze samenwerking met It Wiid en De Kuilart zeker het geval.

Het hele team zet zich in voor een geweldige vakantie voor de gasten van het vakantiepark. Dat inspireert je ook als marketingbureau om extra stappen te zetten en ervoor te zorgen dat zoveel mogelijk mensen daarvan kunnen genieten. Er waren in die zin al veel elementen aanwezig, die de fundering konden vormen voor een succes.

 

Wij helpen met het verbinden van die factoren en zorgen ervoor het enthousiasme en de gastvrijheid van de parken overkomt in de campagnes. Het succes volgt dan vanzelf.”

Inspirerend verhaal? Lees ook de andere klantverhalen of neem contact op. Of ervaar zelf hoe het is om te verblijven op It Wiid of De Kuilart. Geef bij je boeking door dat je via ons van ze gehoord hebt en je krijgt een scan van je SEA-campagne of website cadeau.