Aanvullend op onze eigen expertise
En dat al jarenlang

Stadsschouwburg De Harmonie is, met een prachtig kenmerkend gebouw en een grote diversiteit en verscheidenheid aan voorstellingen en evenementen, het kloppende culturele hart van Leeuwarden. Om de voorstellingen onder de aandacht te brengen wordt een grote verscheidenheid aan mogelijkheden gebruikt. Waaronder natuurlijk internet.

Sinds jaren werkt De Harmonie voor haar online marketing samen met OLYLO. En in die jaren is de online verkoop elk jaar enorm toegenomen. Om kaartverkoop te stimuleren wordt search advertising, SEO, display advertising en social media ingezet.  De medewerkers van De Harmonie hebben zelf een steeds groter aandeel in dit resultaat, vanwege de samenwerking en de kennisoverdracht vanuit OLYLO.

OLYLO helpt ons om alles steeds een stap beter te laten gaan

Silvie Drees
Coördinator kaartverkoop en website

Silvie Drees, Coördinator kaartverkoop en website van De Harmonie: “Natuurlijk blijven wij gebruik maken van een complete mix aan kanalen voor het onder de aandacht brengen van onze voorstellingen. Internet is de laatste jaren het belangrijkste medium voor onze verkopen, wij hebben hier intern een team van mensen op zitten. OLYLO vult ons aan op expertise die wij missen en helpt ons om alles steeds een stap beter te laten gaan.

Voordat wij met OLYLO begonnen hebben wij gewerkt met andere partijen. Bij OLYLO heb ik echt vaste aanspreekpunten, al jaren dezelfde personen. Wat opvalt bij OLYLO is hun grote betrokkenheid en hun enorme drive om het beste resultaat te behalen. Zij denken mee, vertellen in begrijpelijke taal waar het op staat en zijn echt een verlengstuk van de marketingafdeling.

Mede dankzij OLYLO heeft De Harmonie inmiddels een van de grootste communities op social media van alle schouwburgen van Nederland. Alleen Carré is groter dan wij, is dat niet geweldig?”

Ben je geïnspireerd door dit verhaal? Laat ons dan contact opnemen. Of plan een bezoek bij de Harmonie voor een gezellige avond uit in Leeuwarden.